امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 09 آبان 1402 11:52
   
    ایمیل
کد خبـر : 1123

سخن مردم: وحید مصدق عضو شورای شهر برازجان  در نشستی صمیمی با مهندس فردین شاکری عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن( وزارت راه و شهرسازی )در تهران پیرامون مشکلات مسکن مهر آبرسانی و پرگان و.....گفتگوکرد.

 

به گزارش سخن مردم: در راستای انجام وظایف شورایی ذیل ماده 80 قانون شوراهای اسلامی شهرها و تعهد خدمت به مردم شریف برازجان، با هماهنگی و همکاری دکتر ابراهیم رضایی نماینده محترم مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، جهت پیگیری و رایزنی موضوعات مهم و اساسی من جمله:*.مشکلات مسکن مهر آبرسانی و پرگان از نداشتن آسانسور تا عدم انجام محوطه سازی، آسفالت ریزی، نداشتن فضای سبز و وسایل بازی کودکان و.پیگیری واگذاری زمین برای آرامستانی که در دسترس مردم باشد؛از بابت رفت و آمد و تردد دارای امنیت و همچنین تسهیل مردم را بهمراه داشته باشد.

وحید مصدق درادامه بیان نمود:.پیگیری واگذاری زمین برای احداث پارک کوهپایه ای چند هکتاری.(زمینه ساز اشتغالزایی جوانان و رونق صنعت گردشگری و افزایش سرانه فضای سبز).وساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و فاقد مجوز به منظور بهره گیری ساکنین این محلات از خدمات و مزایای شهری که با توجه به صعوبت و سختی زندگی همشهریان مان در این مناطق امری حیاتی و ضروری هست.

 وی درادانه یادآورشد:به نمایندگی از مردم فهیم و نجیب شهر برازجان دیدار و نشست صمیمی با مهندس فردین شاکری عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن( وزارت راه و شهرسازی )در تهران داشتم که رایزنی ها و گفتگوهای خوبی در خصوص موارد فوق انجام شد و ایشان قول مساعد برای همکاری و تعامل در راستای نیل به این موارد را دادند و از نماینده ی دشتستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین مجموعه شورای اسلامی شهر برازجان که در جهت افزایش رضایت شهروندان نسبت به خدمات شهری گام بر می‌دارند تشکر و قدردانی کردند.

در پایان وحید مصدق عضو شورای شهر برازجان ضمن تشکر از مهندس فردین شاکری، قول همراهی و ایجاد زیرساخت های لازم و مناسب جهت تحقق و پیاده‌سازی موارد فوق در راستای تامین رفاه اجتماعی مردم و رضایت مندی ایشان را با همکاری مجموعه شهرداری و ادارات مربوطه را دادند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share