امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
دوشنبه, 08 آبان 1402 13:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1117

همزمان با روز نوجوان و هفته بسیج دانش‌آموزی:

سخن مردم: دانش آموزان دشتستانی در آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا ی برازجان که به مناسبت روز نوجوان و هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد با آرمان های شهدا تجدید میثاق نمودند.

به گزارش سخن مردم: همزمان با روز نوجوان و آغاز هفته بسیج دانش آموزی، دانش آموزان شهرستان دشتستان همراه با مسئولان این شهرستان با حضور در گلزار شهدای شهر برازجان با آرمان های شهدا تجدید میثاق نمودند.

امام جمعه شهرستان دشتستان در مراسم گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و مسئولان هم باید دغدغه نسل جوان و نوجوان را داشته باشند تا بتوانیم نسلی در تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب پرورش دهیم.

حجت الاسلام حسن مصلح خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان ما هم باید قدر این دوران طلایی را بدانند که بسیار حساس می باشد و باید آن را با تحصیل و تهذیب و خودسازی و الگوگیری از شهدا بیامیزند تا بتوانند قدم های بزرگی برای این کشور بردارند.

وی ادامه داد: همچنان که در گام اول این انقلاب شهدای ما همچون حسین فهمیده و دیگر شهداء حماسه آفریدند و این انقلاب را بیمه کردند در گام دوم هم باید نسل جوان و نوجوان ما این راه را ادامه دهند و کشور را برای ظهور آخرین ذخیره الهی آماده کنند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share