امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 23 مهر 1402 10:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1057

سخن مردم: طی آئینی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان معارفه شد.

به گزارش سخن مردم: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن دیدار با کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان، محمد نجفی را به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب نمود.

در این دیدار، افروغ ضمن آرزوی نصرت و سرافرازی برای همه مستضعفان عالم به ویژه ملت مظلوم فلسطین گفت: باورمان این است که اگر بخواهد اداره ای رشد بکند، باید از نیروهای مجموعه خودش استفاده کند و بر این اساس باید زمینه رشد عناصر مجموعه را فراهم کنیم.

وی گفت: شهرستان دشتستان زیرساخت ها و امکانات خوبی از جمله مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهینی در اختیار دارد که باید از این زیرساخت ها استفاده بهینه شود.

عبدالرحیم افروغ همچنین عنوان کرد: دشتستان در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی دارای استعدادهای زیادی است. در یک سال اخیر چندین جشنواره از جمله جشنواره تئاتر منطقه ای، جشنواره هنرهای تجسمی و سوگواره تعزیه در شهرستان دشتستان به نحو خیلی مطلوبی برگزار شده است.

در پایان کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان پس از خیرمقدم به سرپرست جدید به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share