امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 20 مهر 1402 18:38
   
    ایمیل
کد خبـر : 1051

 سخن مردم: نشست مسئولین کمیته های تخصصی و اعضاء ستاد نماز جمعه برازجان برگزار شد.

 

به گزارش سخن مردم: روز چهارشنبه 19 مهرماه 1402، نشست مسؤولین کمیته های تخصصی و اعضاء ستاد نماز جمعه برازجان به ریاست حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه دشتستان و با حضور حجت الاسلام یعقوب بهمنیاری مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر، احمد بنافی فرماندار و معاونین، فعالین فرهنگی مذهبی و جمعی از مسؤولین دستگاه های اجرایی دشتستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

امام جمعه دشتستان در این نشست ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و قرائت وظایف اعضای ستاد نماز جمعه اظهار داشت: هویت ستادهای انقلابی نماز جمعه بر اساس هویت معنوی مبتنی بر سعی و تجمع مردم مومن است.

وی ادامه داد: از ویژگی‌های بارز ستاد پاسداری از ارزشهای معنوی و ایفای نقش در مواقع مورد نیاز انقلاب اسلامی است.

حجةالاسلام مصلح افزود: خواندن نماز جمعه موجب تلطیف روح و جان، پاک شدن دل از آلودگی های گناه و زدودن زنگار معصیت از قلب می شود و از نظر اجتماعی و سیاسی نماز جمعه یک کنگره عظیم هفتگی است که بزرگترین کنگره اسلامی بعد از حج ابراهیمی است .

فرماندار دشتستان نیز در این نشست ساختار حاکمیتی جمهوری اسلامی را همواره یک ساختار مترقی عنوان کرد و بیان داشت: نمازهای جمعه همواره در راستای تقویت و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش قدم بوده است.

احمد بنافی با بیان اینکه تشکیل کمیته دستگاهی و شورای مشورتی کمک به مدیریت نماز جمعه می کند افزود: در چارچوب مشورت نشان دادیم که نظام ما هماهنگ است و احتیاج به یک طراوت و تنوع دارد تا بر مبنای تحولات پیش رویم .

وی خطاب به متولیان ستاد نماز جمعه گفت: هنرمندانه و خلاقانه مردم را دعوت کنید که چگونه و چه فضایی را در محیط نماز جمعه خلق کنیم تا محور مسائل مربوط به حوزه های اجتماعی - سیاسی - اعتقادی شود .

گفتنی است در پایان این نشست احکام و شرح وظایف کمیته های تخصصی و اعضاء ستاد نماز جمعه توسط مسؤولین استان و  شهرستان تقدیم ایشان گردید.

 

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share