امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 18 مهر 1402 16:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1039

سخن مردم: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از روند اجرای برنامه سلامت خانواده در شهر برازجان بازدید کرد.

به گزارش سخن مردم: دکتر حسن ملکی‌زاده در این بازدید گفت: بر اساس جمعیت، در مرکز خدمات جامع سلامت امام حسین(ع)برازجان ،باید ۴ پایگاه سلامت خانواده راه‌اندازی شود ولی در حال حاضر با توجه به نیروی انسانی و ساختارهای فیزیک و تجهیزاتی ۳ پایگاه سلامت خانواده بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت راه‌اندازی شده است.
 

وی افزود: این برنامه هم‌زمان با سایر شهرهای منتخب سراسر کشور در استان بوشهر نیز اجرایی شده و مراقبت‌های بهداشتی و فرآیند نظام ارجاع برای گروه‌های هدف ارائه می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه یکی از اهداف این طرح شناسایی افراد فاقد بیمه و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت است بیان داشت: با فراخوانی که از طریق فضای مجازی، صداوسیما، نصب بیلبوردها در سطح شهر انجام‌شده، تمامی افراد می‌توانند برای تشکیل پرونده الکترونیک به پایگاه‌های سلامت مراجعه کنند.
شهر برازجان به‌عنوان یکی از شهرهای اجراکننده طرح سلامت خانواده ( پزشکی خانواده و نظام ارجاع ) در استان بوشهر انتخاب‌شده و با توجه به اجرایی شدن این طرح روند آن توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بررسی شد.
 
اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share