امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 16 مهر 1402 16:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1032

سخن مردم: زنگ غنچه ها و آغاز سال تحصیلی نوآموزان کودکان پیش دبستانی در کودکستان های شهرستان دشتستان و به صورت نمادین در کودکستان غیردولتی هدیه های آسمانی برازجان نواخته شد.

به گزارش سخن مردم: زنگ غنچه ها و آغاز سال تحصیلی نوآموزان مراکز پیش دبستانی با حضور مسئولان شهرستان در کودکستان های این شهرستان به صدا درآمد و این نوآموزان آموزش های خود را آغاز نمودند.

امید آورند معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در این مراسم با اشاره به اهمیت تمامی موضوعات مربوط به نوآموزان گفت: از سال گذشته تاکنون با توجه به اینکه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک به عنوان تنها متولی و تربیت کودکان زیر هفت سال یعنی از بدو تولد تا پایان ۶سال برعهده آموزش و پرورش گذاشته شده است.
معاون آموزش ابتدایی افزود: ما در شهرستان دشتستان بیش از ۸۰ کودکستان داریم که از این تعداد ، ۸ کودکستان دارای مهد هستند.

وی خاطر نشان کرد: ارتقا و شایستگی تربیتی،توانمندسازی وحمایت از خانواده برتاکید به دوره کودکی مبتنی بر تعلیم و تربیت اسلامی زمینه سازی برای تکمیل و تعالی هویت اسلامی و ایرانی و رشد همه جانبه در ابعاد شناختی،عاطفی،اجتماعب ومعنوی،زیستی و بدنی کودکان برای آماده سازی به ورود به نظام آموزش و پرورش کشور است که رسالت سنگینی بر دوش مربیان در دوره کودکستان است.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share