امروز:
جمعه, 07 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 16 بهمن 1401 23:19
   
    ایمیل
کد خبـر : 103

سخن مردم:پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان ها با عنوان «نمایشگاه تجسم هنر» به مناسبت دهه فجر یکشنبه ۱۶بهمن ماه  در کاروانسرای مشیرالملک برازجان افتتاح شد.

 10.jpg

به گزارش سخن مردم:این جشنواره با حضور امام جمعه دشتستان، مدیرکل و معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری دشتستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان، جمعی از هنرمندان، دانش آموزان و علاقمندان به این هنر در کاروانسرای مشیرالملک برازجان افتتاح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان ضمن  تقدیروتشکرازبرگزارکنندگان این جشنواره گفت: در این جشنواره  ۵۰اثر از ۱۴هنرمند استان بوشهر رونمایی شده است و در کنار آن، کارگاه های طراحی و نقاشی، عکاسی در طبیعت و خطاطی نیز برپا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز از هنرمندان شرکت کننده در جشنواره قدردانی کرده و گفت: نقطه به نقطه این شهرستان و در خود برازجان عزیزان هنرمندی بوده که فرد به فرد صاحب سبک هستند و به همین دلیل، دشتستان برای برگزاری جشنواره انتخاب شد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از ۱۶الی ۲۰بهمن ماه از ساعت ۱۶الی ۲۰:۳۰پذیرای حضور علاقمندان به هنرهای تجسمی است.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share