امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 12 مهر 1402 19:15
   
    ایمیل
کد خبـر : 1011

 سخن مردمابوالفضل قاسمی" با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری دشتستان و جمعی از مسئولان شهرستان دشتستان پایگاه سلامت خانواده غیر ضمیمه  شماره ۱ و ۲ امام رضا و پایگاه سلامت خانواده غیر ضمیمه ولی عصر( عج)  چهارشنبه  ۱۲ مهرماه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش سخن مردم: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حاشیه آیین افتتاح گفت: شهر برازجان به عنوان پایلوت برنامه سلامت خانواده ( پزشکی خانواده و نظام ارجاع) معرفی و اجرایی شده است.

دکتر قاسم برجویی فرد افزود: در این راستا ۴۰ پایگاه سلامت خانواده در سطح شهر برازجان با استقرار نیرو و تجهیزات راه اندازی می شود که هر پایگاه ۳ هزار نفر را پوشش خواهد دادو یک نفر ماما و مراقب سلامت تمامی مراقبتهای بهداشتی را به سنین مختلف ارائه خواهند داد.

دکتر برجویی تصریح کرد: ارائه  خدمات مراقبتی مستمر توسط تیم سلامت و همچنین ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط پزشک عمومی و متخصص از مزایای این طرح می باشد.

وی همچنین گفت: کاهش هزینه های درمانی و بستری در بیمارستان از دیگر مزایای ارزشمند این برنامه می باشد که از طریق نظام ارجاع امکان پذیر می باشد و عدالت در سلامت به معنای واقعی تحقق می یابد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share