امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 11 مهر 1402 23:45
   
    ایمیل
کد خبـر : 1007

فرماندار دشتستان:

 سخن مردم:فرماندار دشتستان  درکارگروه اشتغال مطرح نمود: استان بوشهر کمترین نرخ بیکاری را در سطح کشور دارد وتعهد اشتغال شهرستان ۶۰۵۱ نفر تا پایان سال است.


به گزارش سخن مردم:، کارگروه اشتغال شهرستان دشتستان به ریاست احمد بنافی فرماندار شهرستان و با حضور اعضای مربوطه و روسای بانک‌های شهرستانی برگزار گردید.

در این جلسه احمد بنافی فرماندار دشتستان گفت: ظرفیت‌های بزرگی در استان بوشهر اعم از دریا، صنعت، ذخایر عظیم هیدروکربنی و کشاورزی وجود دارد و همزمان تلاش‌های فراوانی در جهت اشتغال و تولید ثروت در این استان صورت گرفته است.

ایشان در ادامه گفت: ناظر به گزارش‌ و آمارها در سطح ملی، استان بوشهر کمترین نرخ بیکاری را بعد از تهران دارد و این نشان می‌دهد که در این دولت در استان بوشهر در خصوص ایجاد اشتغال تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان بابیان اینکه تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری ۶۰۵۱ نفر است افزود:  باید تلاش کنیم که تعهد اشتغال شهرستان را تا پایان سال محقق کنیم و دائما تقاطع گیری لازم را انجام دهیم‌.

 فرماندار دشتستان گفت: به صورت هفتگی گزارش وضعیت اشتغال شهرستان توسط اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی از سامانه رصد اشتغال اخذ و عملکرد دستگاه‌ها گزارش ، و تأکید کرد که دستگاه‌های اجرایی در شش ماه باقی مانده به تعهدات خودشان عمل کنند.

بنافی در پایان از تلاش روسای ادارات عضو کارگروه و بانک‌های شهرستانی در خصوص پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ تقدیر کرد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share