گفتگوی اختصاصی باروابط عمومی های برتراستان بوشهر؛

سخن مردم: گفتگو ابوالفضل قاسمی"اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات ودر دورانی که اطلاع‌ رسانی در همه ی عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه اي که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت هاي تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌هاي آن‌ها وابسته است.

به گزارش  سخن مردم: گفتگو ابوالفضل قاسمی"سال ها تلاش و پیگیری دست‌اندرکاران روابط عمومی و جامعه ، روابط عمومی ایران به ثمر نشست و جامعه روابط عمومی ایران را صاحب روز ملی کرد. 27 اردیبهشت ماه بهانه ای شد تا گفتگویی با روابط عمومی های برتر استان داشته باشیم.

باسلام وعرض ادب وخدا قوت لطفا خودتان رامعرفی کنید.

عباس مطاف هستم  مدیرروابط عمومی استانداری بوشهر

چرا یک روابط عمومي ها بايد با ابزار هاي نوين اطلاع رساني به خوبي آشنا باشد؟

با توجه به اینکه در عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات هستیم، ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی جزو لاینفک روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی دقیق و سریع و مستمر هستند و بدون امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اطلاع‌رسانی، نمی‌توانیم به توفیق برسیم.

شما به عنوان  مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر سطح اطلاعات روابط عمومی های دستگاه های اجرایی راچکونه ارزیابی می کنید؟

متاسفانه بسیاری از ادارات و نهادها، توجه کافی و وافی را به روابط عمومی ندارند و نیروهای غیر متخصص را به کار می‌گیرند که اطلاعات لازم در مورد فضای جامعه و همچنین فضای رسانه‌ای را ندارند و قطعا با چنین دیدگاهی، شیوه اطلاع‌رسانی دچار اشکال می‌شود و البته اخیرا با تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم و با پشتیبانی مدیریت ارشد استان، دوره‌های تخصصی آموزشی و تورهایی را برگزار کردیم و روابط عمومی‌ها به سمت پیشرفت حرکت کرده‌اند که امیدوارم تداوم یابد.

 ارتباطات روابط عمومی ها بارسانه ها چگونه باید باشد؟

مهم‌ترین عامل در موفقیت روابط عمومی، شیوه تعامل و ارتباط گرفتن با رسانه‌ها و فضای مجازی است و هر میزان این ارتباط قوی‌تر باشد، کارکرد روابط عمومی بهتر می‌شود و بالعکس.

ازنظرشما یک روابط عمومی موفق چه کسی است ؟

 یک روابط عمومی موفق باید از تمام جهات، شاخص‌های لازم را داشته باشد که استفاده از نیروهای متخصص، ارتباط با رسانه‌ها، اشراف به فضای سیاسی و اجتماعی استان و کشور و امکانات و تجهیزات پیشرفته و نوین از عوامل موفقیت و حرکت رو به جلوی روابط عمومی است.

سخن پایانی ؟

ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این حوزه، از روابط عمومی‌ها انتظار دارم در جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه نهایت توان و ظرفیت خود را به کار گیرند.

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share