امروز:
شنبه, 15 ارديبهشت 1403
دسته: ورزشی
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 18:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1612

سخن مردم: نگاهی بر فعالیت های باشگاه کشتی شهید محمد احمدی جوان برازجان

به گزارش سخن مردم: باشگاه کشتی مقاومت شهید محمد احمدی جوان در مسابقات انتخابی استان در مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۳۰ در سالن شهید میرسنجری خانه کشتی با ۱۵ تیم و ۱۵۰ کشتی شرکت نمود.

این مسابقات نفرات اول به مسابقات کشوری نونهالان در تهران اعزام می گردد و این مسابقات به صورت دوره ای برگزار شده و کشتی گیرانی که بیشترین برد کسب می نمایند انتخاب و صاحب مقام می شوند.

باشگاه شهید محمد احمدی جوان با حضور ۵ کشتی گیر در این مسابقات شرکت کرد،کشتی گیر در وزن های ۴۴ کیلو حمیدرستمی ، در وزن ۴۸ کیلو  محمد جواد بشیری  ، وزن  ۵۷ کیلو سید ابوالفضل رضوی  ،وزن ۶۸ کیلو مجتبی بهرامی  و ۱۰۰ کیلو حسین  جوکار  شرکت نمود، که کشتی گیران در وزن ۴۴ کیلو حمید رستمی با ۴ برد مقام اول استان ،در وزن ۵۷ کیلو سید ابوالفضل رضوی 5 برد و یک شکست مقام ،در وزن ۶۸ کیلو مجتبی بهرامی با ۳برد و ۱ شکست مقام دوم و در وزن ۴۸ کیلو محمد جواد بشیری با ۳ برد و یک شکست مقام سوم کسب نمودند و همچنین از شیکه بهداشت و درمان بابت سرویس ایاب و ذهاب تشکر می کنیم.

این تیم با نام شهدی مدافع حرم و نام مزین شهید محمد احمدی جوان و بقیه شهدای مدافع حرم شهید محسن صداقت در این مسابقات شرکت نمود و به لطف خداوند متعالی توانستیم با دست پر از این مسابقات برگردیم

باشگاه با توجه به فصل گرما و پیگیری مکرر جهت کولر و وسایل سرمایشی اما متاسفانه کسی حاضر نشده این کار خداپسندانه جهت خرید کولر  انجام نماید.

قابل ذکر است این تیم با حضور ۱۰۰ نفر ازدانش آموزان و ورزشکاران که  وبا دادن کرایه  در سالن امام علی (ع)واقع در فرهنگیان که  زیر نظر آموزش و پرورش است مشغول فعالیت  می باشد.

این تیم به نام شهید مدافع حرم و مزین شهید و در اولین مسابقات انتخابی استان در رده نونهالان با ۲ مقام اولی و ۲ مقام دومی کسب نماید و ۲ نفر از این عزیزان برای مسابقات کشوری انتخاب شدند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share