امروز:
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403
دسته: مذهبی
سه شنبه, 14 فروردين 1403 09:37
   
    ایمیل
کد خبـر : 1548

سخن مردم:همزمان با ماه مبارک رمضان و شهادت امام علی (ع) ویژه برنامه تلویزیونی محفل شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی با حضور عوامل این برنامه در دهکده قرآنی چارک شهرستان دشتی برگزار شد.

 

به گزارش سخن مردم:، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در ایام شهادت مولای متقیان امیرالمومنین علیه السلام برنامه نورانی محفل قرآنی با همراهی عوامل این برنامه به میزبانی روستای چارک دهکده قرآنی کشور در شهرستان دشتی استان بوشهر برگزار شد.

 علی کدخدایی ادامه داد: این محفل نورانی روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان همزمان با شهادت مولی الموحدین برگزار شد و  شمار زیادی از عاشقان قرآن از روستای چارک و روستاها و شهرهای مجاور در این برنامه حضور پیدا کردند .

وی افزود: چارک روستایی در ۱۰ کیلومتری شهر خورموج به لحاظ داشتن پتانسیل خیلی بالا در مسائل و موضوعات قرِآنی و معنوی به دهکده قرآنی مشهور شده است.

کدخدایی اضافه کرد: اکثریت این روستای نورانی، از سادات معظم تشکیل می دهند و به معنای لغوی رمز  موفقیت به برکت این قرآن می باشد که امروز لطف و عنایت خداوند متعال به اهالی روستای قرآنی چارک رسیده است.

وی ادامه داد: از وجود این عالمان و حافظان و سادات روستا باید نگاه ویژه ای به این روستا شود و باید دانشکده قرآنی در روستا احداث شود.

کدخدایی تصریح کرد: انشاءالله در سال ۱۴۰۳ شاهد از این دست برنامه های معنوی باشم و جا دارد از همه دست اندرکاران در برگزاری این برنامه صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.


 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share